20/8
2011-08-20 / 13:08:39 / Allmänt

Hallå!

Gud vad skönt med helg och bara kunna sova ut, klev upp och åt frulle vid 11 :) så skönt!
Nyss fixat mig och städat och rensat mina kläder som jag ska skänka till bikupan, inget annat duger ju;)

Snart kommer mamma och pappa, ska följa med dem och handla, sen ska jag och älskling äta hos dem, blir surströmming :)
Har mycket att prata om antar jag, måste få veta hur mamma hade det på sin 50-års dag och massa annat!

Diggar Rihanna, och kan ännu inte fatta att jag ska få se henne Live i GLOBEN och bara stå och sjunga med hennes grymma låtar och dansa som ett djur.
snyggkvinnagemig.

Dagens outfit




skjorta: Köpt i Sthlm, kommer ej ihåg vilken butik
Jeans: Vila
Klocka: Ur&Penn

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: