16/8
2011-08-16 / 18:09:43 / Allmänt

Hallå..

Inte orkat blogga något speciellt i helgen eller igår, hade städ&tvättdag på söndag. Hade i.a.f en toppen helg med Therese, så mysigt och kul har vi haft det. Men nu blir det lugnt ett tag med fest tror jag ;)
Igår var jag på jobbet från 6:45-21. kort dag eller?
Vi hade husmöte där på kvällen, åt surströmming och planerade hösten med nytt tema och olika saker vi ska göra!
Roligt.

Var helt slut efter igår och somnade som en stock.
Idag har jag jobbat 7-15:30, skönt att det är så lite barn denna vecka så vi hinner med massa saker :)
Så kul att fixa och dona :D

Har i.a.f tränat idag efter jag sluta jobbet, cykla till badet och körde ett hårt pass!
Så skönt.
Går svinbra med min Allévo diet också. Kör som sagt den nu:)

På fredag kommer mamma och pappa hem, bruna och fina kommer dem nog va!
Dem har ju haft kanonväder, men vi har vårat kvar !! Längtar så himla mycket. Skitväder är det nu också.
Ska bli såå härligt att ligga i solen och bara bada i havet.Kan nog inte fatta det själv att jag ska åka.

Ne nu ska jag vila en liten stund, ikväll blir det lungt!

Lägger upp bilder från lördagen senare i bloggen :)
puss!

älskar dig Mathias<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: