14/8
2011-08-14 / 15:09:58 / Allmänt

Hejsan!

Igår vare lite ferre här, trevligt:)
Dock mindre kul sen, blev ingen krogutgång pga av massa skit.

Hade i.a.f kul förfest!
Har städat, skurat golv och gjort massa saker idag, fått hjälp av bästa Therese också<3
Tack gumman för att du stället upp och finns där för mig. Älskar dig<3!

Har tvättstugan idag också, så just nu håller jag på att tvätta en massa.

Ikväll blir det lugnt, börjar 6:45 imorgon, och sen ska jag stanna kvar på jobbet, har husmöte, sen ska vi äta surströmming! haha:) är kanske inte hemma förens 20:00 .
Kommer bli en lugn vecka har 6 barn som mest hela veckan så blir en skön start:)!

Ne nu ska jag snart följa med Therese till bilen, sen ska jag ta mig en dusch och bara ta det lungt.


världens bästa vän!<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: