10/8
2011-08-10 / 20:11:19 / Allmänt

Hej :)

Idag har jag jobbat, och tränat... ovanligt eller? det är typ det enda jag gör varje dag!
Känns sjukt trist, haha.. less på livet ibland, vill ha lite förändring!

Det jag skrev igår och det jag var så glad över var att vi hade fått tjing på en 2a med samma hyra som vi bor här, för vi är tvungen att flytta här ifrån den 1a oktober:( Känns sjukt sorligt och tråkigt!!
Trivs så bra, men höll på att dö när vi klev in i lägenheten, fy fan ursäkta vad sunkig..
Handfatet var trasigt och köket såg förjävligt ut, ja massa saker som skulle behövt fixas om man skulle flytta in dit.
Men annars var den bra för den var mycket större osv.

Men vi letar vidare :) och det ska blir bra!!!

Jag är så sjukt less på att jobba nu och är så TRÖTT!
Jag har jobbat exakt hela sommaren, förstår inte hur jag orkat men det har gått bra, men det är bara för att jag fått min anställning t.o.m sista september och därför ha jag velat jobbat så mycket som möjligt.

Jag längtar så mycke efter Turkiet resan nu, vill bara åka iväg till värmen, sola bada och bara inte tänka på något.
åhhhhhhhhhhhh vad jag längtar.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: