1 dag kvar!
2011-08-23 / 22:27:10 / Allmänt

Hej!

1 dag kvar till Semester nu, åh det känns så himla bra!
jobbade över idag sen drog jag och tränade 1½ timme på badet. Skönt:)

Drog hem och duscha sen gick jag och sola en sväng.
Har bara tagit det lungt, legat i soffan och tittat på tv!:)

Ïmorgon slutar jag 13 sen ska jag ha tvättstugan 15 och sen kanske träffa Sandra:)
Har typ packat klart allt i.a.f väskan väger inte mer än 15 kg lär bli lite mera eftersom jag inte stoppat i det sista.
Längtar tills fredag så mycket och det är så perfekt att jag får min lön då också.
Haha behövligt!!
Hinner betala alla skiträkningar innan vi åker också!:)

Får svar om lägenhet nu i veckan också imorgon eller torsdag i.a.f innan vi åker på fredag:) Just nu låter det bara positivt i.a.f ,så hoppas hoppas vi får någon!

Mathias sitter och kollar på en sjuk jävla skräckfilm med en kompis,
börja titta men kunde inte ens titta, får panik, fyfan vad vidrig, filmen heter i.a.f Insidious om ni är sugen på att se en vidrig film.

Snart ska jag sova och imorgon kommer jag vara så glad:D!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: