snart helg:)
2011-04-28 / 20:55:45 / Allmänt

Halloj!

Idag har vi haft 5 barn totalt på våran avdelning idag, haha riktigt skönt, har hunnit med mycket :)
Imorgon har vi 4 som mest, och jag har stängning, kommer nog låsa lite tidigare än 17:30 tror jag.

Slutade i.a.f 13:30 idag, åkte in till stan och gick direkt till 34ans spa, och fixade mina naglar hos Bibbi, jättefina är dem nu, och nästa gång jag drar dit ska jag ta bort tipparna och göra på mina riktiga naglar:D dom har blivit ganska långa nu också.
Kommer bli fint, ska göra lite mer vitare fransk manikyr då också.

Sandra kom dit och efter det gick vi en snabbis på stan, shoppade ett linne, en jumpsuit på bikbok 50% på den också, FYNDA:D sen ett par svinsnygga vita shorts på veromoda:D

Drog sen en powerwalk i fina vädret vilket var underbart!
Älsklingen är hemma nu och det är så myyysigt.
Var inte kul att sova själv inatt, men gick bra.

Valborg på lördag också, vad händer då folket :)?


jag älskar dig <3

1 Kommentarer
Sandra Göransson - En blogg om allt möjligt:

Det var jättemysigt idag gumman! :D love you <3



SKRIVET DEN: 2011-04-28 KL: 21:59:38 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: