skönt!
2011-04-13 / 18:11:18 / Allmänt

Hallå:)

Idag började jag 9 så det var skönt, cyklade till jobbet idag också, varit fullrulle hela dagen idag, jag har varit den enda ordinarie på min avdelning, dem andra två har varit sjuka/vabbat.
Men har gått bra ändå, full rulle hela dagen, men sen vid 4 gick nästa alla barn hem.
Stängde hela förskolan 16:30, tror jag aldrig stängt förskolan så tidigt.
Skönt.

Var in på willys och handlade lite, sen gick jag hem med cykeln, fyfan jag måste ha en cykelkorg, hela påsen for i backen och blev hål i den, fick panik och trodde inte det skulle hålla hela vägen hem, men det gick!

Ska snart ta mig lite mat, sen bara ta det lungt, jätteskönt väder idag också.
Nu vill jag ha fredag :D ska bli skönt med helg, sen jobbar jag bara mån och tis nästa vecka, sen ledig under Påsk:D ska bli så kul att träffa alla kusiner/släktingar.

btw i måndags var jag ute och powerwalka i en timme, as skönt och as fint väder:D



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: