PÅSK-SEMESTER!
2011-04-19 / 22:55:48 / Allmänt

Hej bloggen.

Idag har jag jobbat 6:45-16, gick superbra, sen efter lunchen drog jag med bussen ner till stan, var på hudmottagningen.
Gick jättebra.
Sen åkte jag tillbaka till jobbet, gick ut med barnen på eftermiddagen, var jätteskönt.
Sen kom Rebecca till jobbet, och vi promenera bort till badet, och vi tränade en timmes styrkepass, as nice.
Vi var i relaxen och bubblade och sen drog vi och åkte rutschkanerna :D haha så sjukt kul dom som man åker med däck:D

Fick skjuts sen hem av mamma som hämtade oss, har packat klart allt för ikväll, och ligger och myser i sängen och laddar ner film/musik , njuter av att jag har lite ledigt nu också!
Längtar tills man är tillsammans hela släkten :D

Nu ska jag mysa med Mathias, och bränna ut lite skivor.

Kanske uppdaterar i stugan något, fårse hur mkt tid man har.
Kommer vara ute hela dagarna,
Åker imorgonbitti :D

pusspåer och glad påsk!:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: