paaaj.
2011-04-14 / 21:40:58 / Allmänt

Åh jag är helt paj, och sjukt trött.
Ska bli så himla skönt med helg så ni anar inte,
Vilade inte ut någonting förra helgen eftersom vi flyttade in i lägenheten då och vi packade upp alla våra saker, så kändes faktiskt som om man inte hade haft helg på ett sätt.

Skönt med fredag imorgon, ska vila upp mig ordentligt faktiskt!
Har i.a.f varit på APT - möte ikväll, all personal i huset, det blev massa kaffe och en liiiten bit smörgåstårta, den var god!
Sen fick jag skjuts hem av världens snällaste Christine, hon bor också i stan så det passade bra att jag fick åka med.
När jag kom hem vid kvart i 8 tiden så drog jag på mig träningskläderna och körde Corepasset på bodywork dvd;n faaaan så jobbigt det är det passet, men riktigt kul:D
Sen tog jag mig en lååång dusch, sitter och myser i soffan nu och väntar på att älsklingen ska komma hem, han har också varit på möte ikväll!

Måste som sagt lägga mig tidigt ikväll, klockan ringer 5:30 imorgon! gött;)

Uppdaterar mera imorgon:D

PUSS!


Sagt att jag ska köpa dessa och det ska jag när lönen rullar in!<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: