nyfixad!
2011-04-07 / 18:13:54 / Allmänt

Hallå!

Kom hem för ett tag sen, varit nere på stan och fixat mina naglar hoa Bibbi, så underbart skönt med nyfixade naglar, man känner sig riktigt fin!
Sen var jag på clas ohlson och köpte 2 lampor till lägenheten som jag var dit och lämnade, åh det kommer bli så himla fint där!! längtar.

Har även köpt bordet idag :D känns toppen!

Imorgon börjar jag 8, har planering en timme, slutar dock 16:30, hoppas att få gå lite tidigare.
Vill direkt till lägenheten ochb fixa och dona:D

Idag har det varit skitväder, behöver inte säga så mycket mer,
men nu är solen framme..
Hoppas det är bättre väder imorgon.

Sämst kvalle med mobilen och dåligt ljus, men här är mina nya naglar, hon fila ner dem lite mer också.
Känns bra nu! Köpte även nya nagelfilar hos Bibbi och nagelolja!



2 Kommentarer
Anonym:

Vart är de du gör dina naglar och vad kostar det :)?



SKRIVET DEN: 2011-04-07 KL: 19:29:45
Marielle:

Nere på stan, storgatan, 34ans spa, hos salong BIBBI:)

http://www.salongbibbi.se/ , där kan du läsa :)



SKRIVET DEN: 2011-04-07 KL: 19:41:39 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: