Next to you!
2011-04-05 / 17:39:22 / Allmänt

Gått bra att jobba idag, så otroligt glad att jag ska få jobba hela sommaren och att dom faktiskt trivs så bra med mig, :) GLAD!
Stängde idag, idag har det nog varit barnens bästa dag, alltså är det SMÅ vattenpölar ute eller? skämta inte om små, dom är gigantiska!
och dem minsta barnen älskar det, hoppas och ligger, dyngblöta,. hahah aja, tur att dom tycker det är roligt.
Mindre kul för oss ;)

Det jag skrev förut om att jag skulle berätta en sak senare var att jag ska FLYTTA hemifrån för första gången, fattar ni,??::D hahaha jag är överlycklig. Det känns så bra.
Jag och Mathias<3n, vi ska flytta till en jättemysig lägenhet som typ ligger mitt i stan, Storgatan:D
Har redan köpt massa saker, igår var vi på maxi och köpte skurhink och massa fina kaffekoppar, sen har vi beställt dammsugare,vattenkokare,brödrost, m.m ,

och slutet av månaden ska jag till IKEA , fasen vad det ska shoppas, vi har skrivit upp allt det vi ska köpa:D
Har i.a.f fått min första nyckel till egen lägenhet, känns så sjukt, och jag är så glad att jag ska flytta tillsammans med mitt hjärta. Så mycket mer tid till att mysa och träffas!

Igår var det våran 2-års dag så dagen kunde inte bli bättre när vi fick våra nycklar!
är verkligen ÖVERLYCKLIG!!
Allt känns verkligen TOPPEN!

Dom flesta jag känner av mina kompisar har flyttat ihop med sin kille direkt och hur många gånger har man inte hört, men när ska du flytta ihop med Mathias, måste man stressa så jävla mycket i sitt liv?
Man behöver inte flytta tillsammans efter 1 månad.
Nu har vi varit tsm i 2 år , och ja nu flyttar vi äntligen ihop och det känns så himla bra!!!

Ska dock fira till våran 2årsdag lite mer till helgen, ut och äta och flytta in massa saker i lägenheten:D
Längtar till helgen!

Nu ska jag köra ett hårt träningspass:D


älskar dig!<3

1 Kommentarer
Lisa:

nästan alla jag känner som flyttat ihop med sin tjej eller kille efter mindre än ett år är ändå inte tillsammans längre... så det säger väl det mesta om att det faktiskt är bättre att vänta lite ;) kul också att flytta och märka att man inte har råd? bättre att göra det ordentligt första gången istället för att bara göra småförsök hela tiden :)



SKRIVET DEN: 2011-04-07 KL: 20:33:55



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: