home sweet home!
2011-04-25 / 21:36:09 / Allmänt

Hej:)

Ville bara skriva att jag är hemma igen, fast hos mammsen och pappsen, sover här inatt eftersom jag hade så mkt saker, och börjar tidigt och syskonen åker hem på onsdag så vill sova hemma då!
Mathias åker ändå till Sthlm imorgon, och kommer hem på torsdag,

Har i.a.f haft en underbar påsk med mina fina underbara kusiner, älskar min släkt och är så glad att vi alla samlas varje påsk!
varit underbart väder och vi har fiskat, solat , druckigt och bara umgåtts med varandra.

orkar inte skriva så mycket, håller just nu på att ladda upp bilder från påsken på facebook och sen kommer jag däcka i sängen.

Jag skriver mera imorgon,
jobbar 8-16:30 , skönt att det är så lite barn i veckan, är helt slut efter denna Påsk ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: