Happy!
2011-04-10 / 16:17:19 / Allmänt

Hallå:)

Gud vad jag är glad nu, har börjat fått jättefint här hemma, men massa saker som man vill fixa och ha, men det bli ju IKEA slutet av månaden så då blir det massa fint vi ska köpa!

Igår var vi och åt på Volos, jättegod mat åt vi och drack gott.
Gick ner på hemmakväll och hyrde 3 blueray filmer, vi har sett en, det var en animerad film, Dumma Mej, haha svinbra och rolig, och så himla bra kvalle,mycket bättre att hyra blueray istället för vanlig dvd filmer.

Sen myste vi och hade det jättebra hela kvällen.

Idag sov vi till halv 11, sen åt vi frukost och städa bort lite saker.
Mamma och Pappa kom sen, hade köpt förvaringslådor till mig som jag glömde köpa igår, sen fick vi en MICRO:D
en svart jättefin, blev så glad!!!!
Tack världens bästa ni <3
Bjöd på espresso kaffe som dom tyckte mycket om , mathias köpte ju en jättefin espresso maskin för ett tag sen, lyx med gott kaffe;)

Sen var vi upp till clas olsson och köpte en jättesnygg tvättkorg.
Så nu kan vi börja tvätta, KUL ... eller;)?

Mathias ska ta lite kort med systemkameran så får ni se lite hur det ser ut, men som sagt är det inte klart ännu!

Ikväll kommer Therese förbi en sväng<3
Imorgon blir det jobb och jag ska cykla, ska se hur lång tid det tar, från torvalla till förskolan tog det bara 7-8 minuter.
Tar nog 20 nu tror jag, börjar i.a.f 7:45 och jobbar till 16 :)..

Bilderna kommer senare ikväll!
puss

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: