:(
2011-04-27 / 20:37:01 / Allmänt

Nu har min syster åkt från Östersund, hon ska sova i Sthlm inatt, sen åker hon till Malta imorgon.
Känns så tomt, vill att hon ska flytta hem till Sverige, men hon flyttar ju efter sommaren.
Ville inte säga hejdå, grät nästan inombords när jag gick.

usch!!!!

Åkte sen på Willys och storhandlade med mamma, och åkte aldrig hem innan för att se vad jag hade i kylen, synd, hade ganska mycket mat i kylen och nu går det inte in mer i frysen och i kylen för jag storhandlade verkligen nu, har mat för 1 år känns de som. hahaha

Brorsan kom hit och titta på lägenheten och sa även hejdå, han åker hem imorgon också till Malta.
Jag jobbar 7-13:30 imorgon, sen ska jag göra mina naglar kl 14:15 ska bli skönt, dem ser förjävliga ut nu.

Är sjukt deppig i.a.f mina bästa finaste syster har åkt och min fina kille är inte hemma, är sjukt ensam.
Tur att han kommer hem imorgon så jag får mysa och pussas med honom.
Ska även ta en powerwalkrunda med Sandra efter jag gjort mina naglar.:)

Nu ska det komma igång med träningen igen! heja


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: