AJ!
2011-04-06 / 18:20:58 / Allmänt

Fyfasen vad jag har ont i min ena nagel,
skulle skotta bort massa vatten idag, sen vet jag inte hur jag bar mig åt, men nageln sprack typ, är as ÖMM och det gör jätteont :( dock är den inte av.
Måste fila ner dem mera, men imorgon ska jag till Bibbi så hon får fixa det, har tid klockan 15 där imorgon, skönt att man ska dit!

Slutade 16 idag, trodde jag skulle åka in till lägenheten och fixa lite, men blev inte så,
annars hade jag tränat, men kanske bra om jag vilar någondag?
haha, men vill inte, mår ju typ dåligt om jag inte tränar, kanske kör ett pass här hemma ikväll på bodywork dvd;n!
Tror inte jag hinner med något Step In denna vecka, känns trist, men imorgon går inte, måste till lägenheten sen flytta in mer saker,
och i helgen ska vi flytta in allt annat, plus att mina föräldrar ska hjälpa till med lite saker.

Får ut och powerwalka imorgon kanske om jag hinner, tur att man har bodywork skivan, den är så himla bra och man blir helt slut efter ett pass!! Skit skönt
Köp den på ginza.se 50 kr bara. Värt;) Det är inte mesiga pass kan jag ju säga.

Imorgon öppnar jag 6:30 känns gött ,började 6:45 idag, ingen sovmorgon här inte!
Skönt med tidig dag imorgon, känns som jag behöver det.


Ge mig denna vältränade kropp så är jag nöjd sen, jag ska HA!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: