18/1
2011-04-18 / 19:38:20 / Allmänt

Hejsan..

Imorse började jag 8, hade planering så fixade massa saker, sen hade vi bara 6 barn idag, riktigt lungt och skönt har det varit.
Skulle ha tränat idag med syrran, men blev inte så, igår blev jag as förkyld och varit det idag med, men blivit mycket bättre. så imorgon ska vi dra på Step in sen blir det nog relaxen!

Jobbar 6:45-16 imorgon, så blir gymmet efter det sen packa, onsdag förmiddag drar vi till stugan.

idag efter jobbet togh jag i.a.f bussen hem sen åt vi middag hos mathias morbror och jag myste med deras söta underbara Astrid.
Så söt och liten :')
Fick hålla henne och det var jättemysigt. Hon bara log mot mig och skrattade!

Är hemma i lägenheten nu och ska snart se på 112-Luftens Hjältar på TV4+, min farbror medverkar i serien :D Kjell!
Sen ska jag börja packa lite smått :)

Här kommer en bild på världens goaste Astrid:D

1 Kommentarer
Marre:

Haha, han hade allt termobrallor på sig och tjocka kängor, jag behövde uppenbarligen inget av det eftersom det var så varmt så det räckte gott och väl med en tjock jacka :)



SKRIVET DEN: 2011-04-18 KL: 21:20:18 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: