wie:)
2010-09-23 / 13:37:43 / Allmänt

Hejsan:)

Äntligen funkar min dator as bra, och är jättesnabb, Mathias som fixade den igår, sen har han bränt ut alla bilder också, så nu har jag dom på skivor också, så himla glad!
Tack hjärtat för hjälpen!

Sov hos älskling inatt, vi kollade Idol sen kungarna av tylösand! haha ja vad ska man säga om det programmet..
Idag ska jag hem till min farbror har blivit bjuden på middag och träffa kusinerna Alvin & Teodor!
Imorgon ska jag mysa med Therese och vi ska laga middag och titta på någon film!
lördag blir mys med älsklingen, så denna helg blir lugn:)

Snart kommer Jens & Jessicas flicka också, om 4 veckor ungefär?
Ska bli så kul :D!! Måste få se lilltjejen då Jens:)!

Vi hörs senare!


jag & teodor:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: