Stockholm!
2010-09-05 / 21:29:02 / Allmänt

Hallå bloggen!

Igår så var det fullt hus hos Malin, hennes pappa fyllde år och hon har nyss fyllt 20 så då kom massa kompisar och släktingar till Malin och firade :) Åt jättegod smörgårdstårta och annat gott, drack också:)
En trevlig dag!

Sen var vi ut i fredags, åkte som sagt Eckerölinjen, det sög, har aldrig varit med om en  båt som gungat så mycket i hela mitt liv, seriöst.. Tog en drink, var meningen att vi skulle dricka på båten och ha trevligt, jag blev hur åksjuk som helst, jag spydde en gång om ni ville veta, när jag går in på toan så står allt annat folk och spyr, hela båtjäveln gungar som fan, jag och Malin går ner mot taxfreen och lägger oss på golvet där allt annat folk ligger och mår piss.
Aja verkligen en tråkig dag haha.. och sämst väder!

Men när vi kom hem började vi tagga och dricka och sedan drog vi ner till krogen , BJ :) Skitkul hade jag och dom spela as bra musik!

Idag så vaknade jag vid halv 10, jättetrött, duschade och packade ihop mina saker, tog tåget mot Sthlm som gick 13:09, gick ganska fort, sen hann jag med tåget som gick mot Kungsängen och hoppade av i Jakobsberg, gick till kusins resturang, satt och chilla där, fick kaffe och lunch, jättegott:)
Sen kom Lotta och hämtade mig, åt mat och hade det trevligt, sitter i soffan nu och tittar på tv :)

Imorgon ska jag fixa mig CV och Personliga brev.

Orkar inte skriva mer för jag har skrivit så mycket och ni kommer ändå inte orka läsa allt!


En bild från BJ :D på mig och Louise!:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: