sova!
2010-09-21 / 21:18:34 / Allmänt

Hallå !

Ska snart ta mig ett bad sen lägga mig!
Dom ringde från förskolan jag jobbade på förut och fråga om jag ville hoppa in och jobba några timmar imorgon!
Tackade ja, inte så många timmar, börjar 07:45 - 11:15 , sen ska jag träffa älsklingen!

Idag har jag suttit och letat jobb som vanligt, fick svar från första jobbet jag börja söka i sthlm och det var as längesen, men dom hade redan tagit emot en annan!
typiskt:(

Jag kommer inte ge upp, jag ska bannemig ha ett jobb!
Har varit så otroligt deppig dom senaste dagarna!
Men det ska det ändras på, allt annat blir så mycket lättare då, men man måste få ha dåliga dagar ibland, eller hur :)?

Hoppas ni haft en bra dag :)

Vi hörs imorgon!

puss&kram


jag älskar dig mathias,min fina kille :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: