söndag!
2010-09-12 / 15:08:08 / Allmänt

Hallå :)

Igårkväll var jag bara hemma, kollade film med mammsen, skulle egentligen varit med Mathias, men han hade feber och kände sig hängig , men sen fick jag ett sms från honom där det stod, kom till köket:)!
Så står han utanför mig, ååh vad glad jag blev:D!
Hade inte träffas på 2 veckor, men så sov han här och vi titta på film med mamma:)

Har nyss kommit hem från Skopunkten, ni vet dom nya skorna jag köpte i Uppsala?
Dom var jättekonstiga och osköna för hälen på skon var jätte konstig, men nu bytte jag till ett precis likadana och dom var mycket bättre:D!

Skjussade hem älsklingen för han skulle fixa lite, men han ska ta bussen till mig snart, så han sover här inatt med :)
MYSIGT!!

På tisdag ska jag klippa mig:D:D längtar! Gud vad skönt det ska bli!

och imorgon fyller bästa Therese 19 år, grattis i förskott hjärtat:)<3


1 Kommentarer
therese.:

tack vännen :) vi ses imorgon! <3



SKRIVET DEN: 2010-09-12 KL: 23:48:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: