Soligt !
2010-09-15 / 16:19:51 / Allmänt

Vad fint väder det är idag :) !
iaf i Östersund, varmt och skönt.

Idag har jag och Mathias gått lite på stan, han köpte två jätte snygga koftor!
Jag köpte inget, hade inte ens med mig plånboken, lika bra var väl det! haha
Har iaf sökt jobb, 4 stycken.
Jag hoppas verkligen att någon hör av sig och är intresserad!

Är lite less nu faktiskt =( .
Finns väl inte så mycket att göra, bara söka söka söka.
Ska nog sova över hos Mathias inatt med, orkar inte åka hem;) haha..

Imorgon måste jag iaf hem, ska packa och tvätta lite.
På fredag åker vi till stugan, ska bli supermysigt, åker vid 14 tiden!

Pappsen jagar denna vecka, dom började i söndags och i måndags skjöt dom 7 älgar, inte så dåligt, haha och igår 2 stycken!
Mycket kötttt ! älskar älgkött!

Vi hörs senare snyggingar!
Puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: