Söker jobb!
2010-09-07 / 12:16:08 / Allmänt

Ah precis, söker jobb som fan !
Igår sökte jag 5 jobb, från Personlig assistent till Barnskötare!
Idag ska kusins fru kolla på mitt CV och Personliga brev så allt ser bra ut och så.
Sen ska jag ringa till Vikarepoolen och skriva in mig på denna Kommun:)

Igår så sökte jag jobb iaf, sen var vi ut och handla lite, vi körde på en grillkväll och Fredrik grillade :)
As gott var det, deras kompisar åt här också, trevligt,

Imorgon ska jag in till City och hänga med Zeinab, en mycket trevlig brud som jag jobbade med i sommras!

Fårse vad som händer idag, ska fortsätta söka massa jobb!
På fredag åker jag hem, men kommer troligtvis ner igen:)

Puss:)


bjuppar på en härlig vinterbild;)

1 Kommentarer
Amanda:

Svar: Tack, jag är jätte stolt. Synd att det är vätskan. Men ska ju tappa 21 kg till :)



SKRIVET DEN: 2010-09-09 KL: 14:43:39 URL: http://amandanystrom.bloggplatsen.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: