love
2010-09-13 / 22:08:06 / Allmänt

Hejsan :)

Idag har det varit en toppendag!
Var på stan med hjärtat, köpte present till Therese, hon fick smycken & smink av mig!
Så kom nyss hem från henne, har druckigt kaffe, pratat och ätit god tårta! Tack vännen.
Älsklingen fick liite försenad present av mig idag också, massa kläder :)

Gick hem sen till Mathias, åt mat där och myste, sen tog jag bussen till Therese.
Imorgon har jag tid hos min frissa klockan 15:15 .. Undra hur jag ska klippa mig? hihih, tror det blir gamla vanliga, uppklippt och ta lite på det slitna topparna!
Ska försöka söka massa mer jobb imorgon också!

Sitter och tittar på Filip och Fredriks nya program " Lite Sällskap" haha jättebra program:)

Vi hörs mera imorgon!

Puss&Kram


Bjuppar på en bild från Uppsala , hihi:)

3 Kommentarer
Marielle:

SV: Ja dom verkar vara jätte mysiga! nej, det är den norska sidan jag har tittat på. Men då vill jag gärna överväga min tanke på att dom är dyra eftersom det kan vara värt pengarna man lägger ner på en sådan om man vet att man kommer använda dom mycket :) Jag kommer nog använda den varje kväll!:) Men det ska finnas kopior på sådana här i stan. Men dom var konstiga i modellen så dom såg inte alls lika mysiga ut som dom här



SKRIVET DEN: 2010-09-13 KL: 23:03:30 URL: http://yando.bloggplatsen.se
Anonym:

Ja det hade varit roligt att träffa dig med :) ska nog med i påsk iaf :)



SKRIVET DEN: 2010-09-13 KL: 23:31:28
Anonym:

Förra från mig :)



SKRIVET DEN: 2010-09-13 KL: 23:40:01 URL: http://sih.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: