Hemma !
2010-09-10 / 21:32:35 / Allmänt

Hallå bloggen:)

Sorry för dålig uppdatering, men har inte orkar suttit vid datorn och blogga heller, har gjort andra vettiga saker, AH JUST DET!
Sökt ännu mera jobb, träffat Zeinab, vi va ut och åt igår och var på bio, Toy story 3 i 3D , as rolig och as bra :D
Åkte med tåget typ 13:15 mot Östersund, var hemma exakt 19:00:)
Gick ganska fort, jag kollade på massa film och lyssna på musik :)

Sen kom mamma och pappa och hämtade mig på tåget, kom hem och åt tacosgratäng och mycket sallad, MUMS!!

Ikväll tar jag det bara lungt, fårse vad som händer imorgon, vill träffa Mathias!

Jaja, åker nog ner till Sthlm sen igen, vilket kommer bli snart, kommer gå under om här hemma ändå så.
Men jag hoppas någon hör av sig, ska fortsätta söka som en tok i veckan på massa jobb i Sthlm!

Jag lägger in bilder imorgon!

Puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: