Grattis MALIN :D:D!!
2010-09-01 / 23:59:35 / Allmänt

Världens bästa tjej Malin fyller 20 år idag :D!!
Grattis gumman!! Imorgon ska vi fira dig heeela dagen!!

Vill bara säga att jag är jätteglad att jag har dig som vän, du är helt underbar vän!
Hade du aldrig kommit till Östersund hade vi aldrig träffat varandra eller pratat med varandra idag..
Jag hade inte ens varit här hos dig idag om det vore för det!

Vill bara att du ska få världens bästa dag!, och det ska vi se till att ordna också!!

PUSS på dig världens bästa Malin
jag älskar dig :)


1 Kommentarer
Malin:

Tack hjärtat! :)



är också så sjukt glad att vi har träffat varandra. det har vi muppen att tacka för :)

Ja nu jävlar blir det fira av, torsdag, fredag och lördag :D haha!



Du är bäst gumman.

PUSS, JAG ÄLSKAR DIG <3



SKRIVET DEN: 2010-09-02 KL: 00:03:44 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: