Födesedags firande!
2010-09-02 / 12:43:08 / Allmänt

Hallå ! :)

Ni har nog inte missat mitt förra inlägg som jag skrev inatt..
Malin fyller som sagt 20 år idag, så Grattis igen till dig gumman:)

Hon fick en ram av mig med två bilder från Malta på henne och mig, ett presentkort på bolaget för 200 sen ett jättefint halsband från Guldfynd:)

Har nyss kommit hem från stan, malins mamma väckte mig typ halv 7 också sjöng vi för henne, sen somna vi om och klev upp vid 9, fixade oss och drog ner på stan med Malins pappa!
Jag köpte 2 snygga ringar på glitter också, sen var vi och åt lunch:)
Sist men inte minst var vi in på Systemet, första gången för Malin;) hahah.. sjuk kul ju !
Men nu har vi handlat allt inför helgen:)

Imorgon kl 13:00 går bussen härifrån som går till båten vi ska åka, Ekerölinjen, kommer tillbaka 21:00 här i Uppsala sen ska vi hem och dricka och dra ut på krogen!
Så imorgon hela dagen ska vi parta på båten:D

Ikväll ska vi ut och äta på resturang, myyyysigt:D








3 Kommentarer
Caj:

Macho att bära korgen på armen med massa flaskor i, borde göra rätt ont :P



SKRIVET DEN: 2010-09-02 KL: 15:27:33
Anonym:

en ica butik :) jag vet faktiskt inte, blir väl 3-4 dagar i veckan sen varannan helg :)



SKRIVET DEN: 2010-09-02 KL: 17:20:39 URL: http://sih.blogg.se/
Marielle:

Caj: Haha, det kanske inte gjorde ont ;)?



SKRIVET DEN: 2010-09-02 KL: 18:09:24 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: