27/9
2010-09-27 / 18:47:45 / Allmänt

Hallå:)

Idag vaknade jag upp hos älsklingen, alltid lika mysigt.
Det vill jag alltid göra! <3 Snart 1 år och 6 månader tillsammans!:)

Var ner på AF sen stan , köpte mig en ny plånbok på Åhléns faktiskt, med nitar, kan visa er sen:)
Var less på min gamla lilla, korten får inte ens plats i den heller, så behövde lite större!
Sen åkte jag och mamma på Jysk och jag köpte nytt påslakanset!

Är hemma nu och ska bara ta det lungt!
har snart sett klart hela Prison Break säsong 4 ! SJUKT vad bra det är!

Vi hörs senare:)



GRATTIS till min vän JENS som fyllde 20 år igår också!
rätt gammal bild, en partybild från när vi var hemma hos mig och festade:)

1 Kommentarer
josephine:

allt bra idag ? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-29 KL: 09:14:05 URL: http://stjupid.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: