25/9
2010-09-25 / 14:33:07 / Allmänt

Hallå!

Igår så kom Therese och hennes mamma och hämta mig, hon övningskörde ;)
Gick ju bra Therese, kanske inte riktigt när vi kom in till Lillänge, så sjukt mycket bilar och alla tutade, haha fyfan hade fått panik.
Har iaf inte tagit mig så långt ännu!

Men vi handlade mat och jag gick in på systemet och köpte med mig vin som vi drack till maten:)
mysigt!

Kollade på idol och film!
Hade en jättemysig kväll<3

Vaknade vid 11 hos tess, har nyss duschat och ska åka till älsklingen när mamma kommer hem!
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det återstår att se:)

Ska lägga upp lite mera kläder tänkte jag som jag aldrig användt :)
Vi hörs!



1 Kommentarer
Emma:

du har så fint hååår! :)



SKRIVET DEN: 2010-09-26 KL: 10:20:06 URL: http://emmasol.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: