tv-kväll!
2010-10-26 / 22:50:09 / Allmänt

Ikväll har jag bara tagit det lungt, legat och tittat på tv!
Ligger i min säng nu och tittar på Bartenderskolan, alltså hur sämst är den där bruden Vanita alltså? helt oangaerad. Bara ligger och solar och shoppar, om jag skulle dragit iväg på något sånt så skulle jag faktiskt va seriös, fan vad roligt att bli bartender!:)

Imorgon ska jag upp hyffsad tid och träna, sen ska jag jobba!
Imorgon är det onsdag, och på torsdag kommer M&P hem!! och på torsdag är det bara en vecka kvar tills jag får mysa med mitt hjärta. Sorry om ni jag e as tråkigt som skriver så mycket om min pojkvän JUST nu, men e så glad att vi ska träffas nästa vecka, varit ifrån varandra 3 veckor nu på torsdag! SJUKT.

Ne jag ska försöka somna tidigt ikväll också.

Vi hörs imorgon!:)


bästa vän & jag <3

1 Kommentarer
Emelie:

Haha, jaa men det stod i vanitas blogg att hon hade ju typ ringt tv3 och undrade om det inte fanns något jobb som programledare för hon ville verkligen vara med i tv, och då erbjöd dom henne att vara med i bartenderskolan, så hon är ju bara med att locka tittare :p



SKRIVET DEN: 2010-10-29 KL: 00:41:33 URL: http://emien.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: