trött i kroppen!!!!!
2010-10-21 / 12:38:18 / Allmänt

ååh vad jag är trött i kroppen,
vaknade halv 7 då Therese mobil ringde, hon klev dock inte upp och somnade om, haha!
Jag kunde inte somna om, låg och vred på mig hur länge som helst, till slut klev vi båda upp, klockan var väl efter 8.
Drack kaffe, och sen drog therese, jag tog på mig träningskläderna och körde ett pass från Bodywork dvd, underbar är den!

Jag körde Body Express då det är tuff kondition & styrketräning, och använder oss av vår egen kroppvikt! grymt bra
efter det gick jag upp och bada, sen åt jag en fil tallrik, känner mig väldigt trött nu dock.

Tänkte promenera upp till Torvalla centrum, men orkar verkligen inte det nu, plus att det -1000 ute, alltså svinkallt.
Känns jobbigt, men jag måste!
Sen ska jag städa här hemma också.

Imorgon är det FEST!

ville också bara säga att jag saknar Mathias otroligt mycket.

hörs då!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: