torsdag & sol!
2010-10-07 / 12:39:13 / Allmänt

Hejsan :)

Idag är det sol, äntligen, det skulle vara ganska schysst med lite mer värme också.
ikväll ska jag iallafall åka till Mathias när han slutat jobbat kl 18, sen ska vi väl mysa bara och säga hejdå till varandra:( kommer inte alls bli kul!
Mitt hjärta åker imorgon med nattåget till Stockholm, men jag ska ner i November :)
har inte riktigt bestämt vilket datum ännu.
Kommer sakna min älskling sååååååååååååååååååååå mycket! usch det är jobbigt.

Ska jobba imorgon också, sen åker mum and dad till stugan imorgon så blir hemma själv i helgen, så kommer ligga och grina 24/7 .. nääääää men på lördag ska jag umgås med Therese, vet dock inte vad jag ska göra imorgon efter jag slutat jobba, ska iaf se Idol!

Ne vi hörs sen!


jag älskar dig så mycket min fina mathias<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: