sunday!
2010-10-03 / 16:17:16 / Allmänt

Hejsan:)

Hoppas ni haft en bra helg!
I fredags var jag och Mathias till Robin & Josefin på Frösön, och det var jättekul och trevligt:)
Blev dock ingen krogen, vi gick hem ganska sent.
Men en bra kväll!

Igår så var vi på promenad, åkte båt och tog upp mathias mammas båt., åt världens godaste mat här hemma hos mig som pappa&mamma lagade.
Sen tittade vi på film och bara myste!
Idag har vi inte gjort ett skit, bara latat oss, haha:)
Ganska skönt med såna dagar.
älsklingen ska sova här inatt hos mig, kan inte fatta att han åker till Stockholm på fredag och hans kurs slutar i Januari:( ..  Kommer iaf åka dit ner nån helg senare och hälsa på när han varit nere ett tag:)

Btw så har jag sökt massor med jobb som ni vet, och när älsklingen formaterade om min dator så har jag helt fel skrivprogram, han säger att dom flesta arbetsgivare kan inte ens öppna mitt Cv eller personliga brev i det programet, känns helt jävla värdelöst att jag sökt så mycket och dom inte ens kan öppna det.
Nu har jag fått det riktiga Microsoft Office iaf!
Men skapligt less..



älskar dig mathias<3

3 Kommentarer
Anneli:

Trodde jag skulle få se nån bild från båtupptagningen eller att du berättade om hur det kändes att sitta i båten när den åkte upp.



Kul att du haft en trevlig helg.

Tjingeling :)

Anneli



SKRIVET DEN: 2010-10-03 KL: 19:19:01
marielle:

Det kommer det kommer Anneli;)

Imorgon ska jag skriva lite om det och lägga ut några bilder här tänkte jag!

Fick dom idag av Mathias så därför :)



Kram:)



SKRIVET DEN: 2010-10-04 KL: 00:47:10 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
josephine:

sv: okej skoj :D jag kom nyss till jobbet :) du hade en bra helg va ? kram



SKRIVET DEN: 2010-10-04 KL: 07:45:08 URL: http://stjupid.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: