Stay the night!
2010-10-05 / 19:27:42 / Allmänt

Hallå!

Har nyss badat jacauzzi, var jätte frusen så det var jättehärligt!:)
Ligger i sängen nu och tittar på tv, kommer somna gott ikväll!
Jobbade till 16 idag, ska jobba imorgon också, dock förmiddan bara!

Nu är det 4 dagar kvar tills älskling en åker:( åh jag vill också, vill vara varje sekund med min mathias.
tänker inte ge upp med jobbsökandet, men det är tur att jag kan söka jobb och samtidigt jobba som vikarie här också!

fattar inte att det är redan onsdag imorgon heller, halva veckan har gått, fyfan vad fort det går, jag fattar ingenting!!!!!!

Men nu ska jag se på tv :)

puss


1 Kommentarer
josephine:

sv. okej har du egen hund ? :D jo det är roligt men ibland känner man att det vore kul med lite fritid också :) kram



SKRIVET DEN: 2010-10-06 KL: 11:19:08 URL: http://stjupid.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: