Stan med Mia:)
2010-10-20 / 12:15:06 / Allmänt

hallå!!

Klev upp tidigt idag och tränade, fyfan helt jävla slut blev jag!
men skönt.
Har duschat och fixat mig och om en stund kommer Mia och hämtar upp mig.

Vi ska åka ner på stan och inhandla lite inför fredagen!
och se om vi hittar något snyggt att ha på oss.
och hur kallt är det inte ute idag då? solen skiner iallafall, snön ligger kvar också,. otroligt! haha.

Ikväll hoppas jag tess sover hos mig så jag slipper vara ensam så himla mycket, ikväll är det mycket bra på tv också:D!


jag uppdaterar när jag kommer hem så får ni se vad jag hittat.:)

pusspåer


haha, MIN mamma och therese mamma, är det inte söta:D?

2 Kommentarer
therese.:

jag tror nog det blir så jag kommer och gör dig sällskap ikväll gumman. haha, vad söta dom är :) <3



SKRIVET DEN: 2010-10-20 KL: 15:48:12
marielle:

Jaaa hoppas det! :)

haha ja visst är dem, jag har skickat massa bilder till din mammas mail:D säg att hon ska kolla mailen ;)



SKRIVET DEN: 2010-10-20 KL: 15:55:07 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: