snart <3
2010-10-31 / 13:16:59 / Allmänt

Åh snart en ny vecka, och jag är jätteglad, torsdag torsda torsdag vill jag ha nu!!
Var hos Mia igår och träffade fina Johanna, sist var nog studenten, och det var så roligt!!t, och jag skulle inte följa med ut om dem skulle in på krogen, men jag var tvungen att följa med!
Jag var så sugen på att dansa, och jag tror jag dansade från när jag kom dit tills dem stängde!
As roligt hade jag med mina vänner!
Åkte sen taxi med mia och hennes kille hem, sen cyklade jag som en galning hem, haha från övre Torvalla.

Vaknade 10 imorse och va jättepigg, och tog mig ett härligt bad.
Ska åka och handla med mamma sen :)

Lägger ut lite bilder från gårdagen!











Avslutar med denna härliga bild, hahaha :D
Tog bilderna som sagt med min mobil, vissa e jättesuddiga och röda ögon osv
orka inte fixade i ps nu :P
Vill bara säga att jag är så jävla GLAD att vi har så bra sammanhållning fortfarande med folk från klassen
det är underbart!!!:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: