saknar....
2010-10-24 / 16:53:22 / Allmänt

fyfan vad jobbigt det är att vara utan mathias, värsta jag varit med om i hela mitt liv.
varit utan varandra allt för länge nu, mitt hjärta mår inte bra av att vara ifrån honom så här länge.
vill bara åka och krama om min älskling och pussa på honom tusen gånger och säga hur mycket han betyder för mig.
Han är mitt allt, min finaste kille.

Idag skulle jag egentligen ner till min kusin som fyllt år, men Barnens hus stängde 3 också,
imorgon ska jag dit och se om jag hittar något, så får nog gå dit imorgon och fira honom:)

Har annars tvättat en hög med kläder idag.
och på torsdag kommer mamma & pappa hem, lite skönt, väldigt jobbigt att vara hemma själv.

Ne nu orkar jag inte skriva mer,
är deppigast.nu

:)

Hörs!

älskar dig mathias<3

2 Kommentarer
Anneli:

Snart är det dags att åka ner,kämpa på.

ha en bra vecka hoppas du får jobba lite så går tiden fortare. // Kram



SKRIVET DEN: 2010-10-24 KL: 17:50:45
marielle:

5 veckor..

Jag kämpar varje dag.

Tack Anneli, det hoppas jag med.

Kram



SKRIVET DEN: 2010-10-24 KL: 19:10:38 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: