Pepp!!
2010-10-22 / 13:52:57 / Allmänt

Hallå:D!

Vad har ni för er ?, igår skrev jag att jag skulle städa här hemma, men det gjorde jag idag istället, blev klar alldels nyss!
Har dammsugit osv :)
Har dukat också för dem som ska äta här! Dom kommer vi 5 tiden.
Ska bli gott med tacos.

Gick bra imorse att jobba, förutom att jag fick ta hand om en liten söt envis pojke som vägra ta på sig varma skor och ingen mössa, är liksom -9 ute. Tror han stannade inne, för ingen fick ut honom.
haha alltså? fan så envis barn kan vara!

Fick veta att jag ska jobba heldag nästa fredag, men hoppas jag får jobba något mer än det nästa vecka.
När jag kom hem så tränade jag, sen duschade jag och la mig och vila en timme.
Så skönt! klev trots upp 06:15 idag!

Igår var jag världens lyckligaste, älskling ringde på skype, och vet ni vad jag ser??? Mathias, åh vad fin min älskling är, camade/pratade med varandra mer än en timme tror, kändes så längesen så man var lite blyg, och hur fan kan jag vara blyg? skit konstig känsla, men så himla härligt att se min älskling, längtar så himla mycket efter dig!!! <3

Hoppas ni får en grym fredagskväll!
Det ska jag ha!

Hörs :D


en taggad MAJJE på Malta

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: