myskväll!
2010-10-20 / 21:39:25 / Allmänt

Har nyss duschat, och nu duschar tesse, vi har varit och solat, och snart ska vi se på kungarna av tylösand,och fika lite kvällsfika!
Imorgon tänkte jag träna igeeen;) och sen ta mig en rask promenad upp till Torvalla centrum för att handla lite!
Fredag jobbar jag , börjar 7 !!! haha, men ska nog gå bra!

Sen blir det nog till att städa lite och fixa så det är snyggt tills de andra kommer kl 17 hit till mig då vi ska äta Tacos, och sen blir det ferre! taggad :)

Ne nu ska vi mysa,
är så glad att jag har min fina vän Tess, tänk att vi varit bästa vänner sen fjällängskolan, sen vi gick typ i 4an, det är sjukt:)
vi har gjort så mycket tillsammans, ser framemot mer saker tillsammans med dig gumman!

vi hörs imorgon sötisar!

puss


haha jag och Tessan mallorca 2008 :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: