mys kväll!
2010-10-25 / 21:48:55 / Allmänt

Hallå!

Ikväll har jag varit ner till min farbror och lämnat paket till min kusin Teodor som fyllt 4!!
Han fick en skoter med en kille på. Men han hade fått 2 stycken sånna innan, TYPISKT? så han ska nog byta den till något annat :) haha.

Sitter just nu och tittar på Svenska Hollywood fruarna , underbara Maria Montazami, hur kan man inte älska hon?
underbar kvinna!

Just nu sitter jag och håller tummarna för att jag verkligen vill ner till min älskling nästa torsdag!!
Han är hemma själv från tor-sön, och hur underbart vore det inte att åka ner och bara mysa och bara va med varandra.
Jag vill så mycket:(

Imorgon ska jag jobba, börjar 9 men vet inte ännu hur länge jag jobbar!
Fredag ska jag också jobba. Får se om det blir något mer.

Hoppas ni haft en mysig kväll!



ååh vad suddiga bilderna blev :( men här dansar sötnosarna :D!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: