monday!
2010-10-18 / 14:35:26 / Allmänt

Hallå !

Ännu en ny vecka, härligt:)
vakande runt 10 imorse, har verkligen svin svårt att somna på kvällarna, usch så tråkigt att sova helt ensam, plus att jag inbillar mig så mycket, hör ljud osv. Ah jag dör. haha
Sitter och pratar med älsklingen på Skype, sjukt bra, gratis är det också! Ska nog prata med syster i veckan så ja kan få prata med mamma & pappa via Skype, sjukt bra, så dyrt att ringa till Malta annars.

Idag ska jag vara med Therese, ska bli mysigt. Får se vad vi hittar på!

Beställde iaf en Bodywork dvd förra veckan för 70 kr, såg en tjejs blogg som jag läser att hon hade den, och hon skrev att det funkar skitbra.
Så varför inte?

Filmens Handling
4 olika inspelade pass med instruktörer. Core, Body, Aerobics och Stretch Express. Till varje pass har vi även spelat in separata instruktioner hur man gör alla övningar. Givetvis har vi till DVDn helt ny mixad musik i samma stil som på tidigare Bodywork cd-skivor.. Info hämtad från dis cshop.se! Beställ före 16. Leverans nästa dag

Låter riktigt roligt :D! Får den säkert imorgon med posten hoppas jag, beställde den i fredags tror jag! :)


1 Kommentarer
fröken jonasson:

vars beställde du den? :)



SKRIVET DEN: 2010-10-20 KL: 12:25:16 URL: http://linnjonasson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: