mathias<3
2010-10-07 / 23:04:23 / Allmänt

jobbigaste jävla kvälljäveln på länge...
kom nyss hem från älskling, vi har legat och pratat, myst, pussas och kramas.
jag älskar dig så mycket min fina..
inser nog inte att du ska åka imorgon.. fanfanfanfan vill inte, men samtidigt är jag så jävla glad att du få göra något istället för att gå hemma och vara arbetslös. jag är verkligen så glad för din skull, men jag vill alltid vara vid din sida, hela tiden.
När jag står där i dörren och ska säga hejdå känns det som mitt hjärta brister i tusen bitar, samtidigt som det känns att vi kommer ses snart och det är ingen fara. Det är bra att sakna varandra.

Men fyfan för detta, när jag kommer ner till bilen där mamma sitter, kliver in i bilen och säger ingenting, sedan börjar jag att böla som en liten unge, det är okej att gråta.

Men fan så jobbigt att lämna varandra när man varit upp i varandra 24/7 känns det som.

Men snart kommer jag ner älskling, snart <3

Jag saknar dig redan Mathias, du är mitt allt, min finaste, min bästa pojkvän!

jag älskar dig



2 Kommentarer
malmberg:

gumman då , visst blir det nu tomt utan dig på ett tag. men hoppas det inte blir allt för länge!

och vi har något att se fram emot

puss

från din älskade!



SKRIVET DEN: 2010-10-07 KL: 23:15:13
marielle:

snart älskling <3! pusss älskling!



SKRIVET DEN: 2010-10-07 KL: 23:18:22 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: