Mat!
2010-10-21 / 16:57:49 / Allmänt

Hallå !

Håller på lagat mat, blev enkelt idag, potatisbullar & stekt bacon :)
Tidigare idag så skulle jag gå upp till Torvalla C, men som tur var sa Emilia att hon kunde skjussa mig eftersom hon har bil, så vi åkte till Lillänge istället! Svin snällt, tack Emilia:)

Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, måste måste försöka somna tidigt ikväll, börjar fan 7 imorgon, så måste iaf kliva upp halv 7. Tur att det inte är så långt, tar nog cykeln om det inte är allt för halt, har vurpat ett antal gånger när jag cykla förra vintern, fast då var det lite mer snö och mycket mer Is, fick skylla mig själv också.

Idag fyller min kusin Teodor 4 år också!
Jag hoppas jag hinner dit i helgen och lämna present, men har inte köpt någon än, hoppas jag hinner med det!

Denna söta bild var med i tidingen imorse:) hihi

TUFFING VA :D?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: