lördag!
2010-10-30 / 16:16:04 / Allmänt

Hejsan :)

Idag vakna jag och tessan vid halv 11, pigga och glada, gick upp och åt god frukost, sen skjussade mamma in oss till stan. Therese shoppade lite:)
Jag shoppade fan ingenting. Så stolt över mig själv;)
Var på Lillänge en sväng också.
Fick på Törners också, chailatte och en macka, tur att man har riskkupponger;)

Kom hem för ett tag sen, nu tar jag det bara lungt,
Ikväll ska jag upp till Mia och fira henne, hon fyller 20 år idag!
GRATTIS GUMMAN

Igår kollade jag mamma,pappa & tess på idol och pappa gjorde drinkar till oss!
Så gott var det:)
hel mysig kväll!



Fina va :D?
Pappa har trots allt haft egen resturang och han är jätteduktig på alla blanda goda drinkar:D

1 Kommentarer
♥Claaaudia ♥:

Hey, hur är höstlovet :)?

Bloglovin?



SKRIVET DEN: 2010-10-30 KL: 18:01:07 URL: http://claaaudias.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: