Loca!
2010-10-14 / 13:42:00 / Allmänt

Hallå, har ni hört Shakiras nya låt Loca?
jag tyckte inte den var så bra först, men nu tycker jag om den jättemycket!
Man blir danssugen när man lyssnar på den;)

Har iaf tidigare idag varit ut och powerwalkat/sprungit :)
Haha det var så himla roligt, när jag springer där i eljuspåret så möter jag kanske 5 småkillar som springer, man ser verkligen hur dom tävlar, sen när jag sprungit några meter så ser jag typ 10 tjejer som går och fryser och håller på med sina mobiler????????
haha alltså vafan, dom kanske var 8-10 år, har leggins och stövlar typ. Shit alltså, vafan händer liksom.
Jag fortsätter springa och sen möter jag idrottläraren som går med två tjejer och han står och känner på deras pannor typ " jag har feber kan inte vara med och springa" haha gud vad jag skratta för mig själv!

Så jävla typsikt tjejer alltså:D

Jaja, nog om det, var svinskönt att ut och springa, gick bättre idag:)

Btw, har någon av er Brittans nya parfym eller åtminstonde luktat på den?
jag är förälskad i flaskan:D Den är så fin, haha, jag vill ha den!
Eftersom mamma och pappa drar till Malta på lördag så ska dem köpa parfym på taxfree åt mig!

Så har ni luktat på den, luktar den gott?


FIN VA:D?

2 Kommentarer
Anonym:

älskar låten!! :)



SKRIVET DEN: 2010-10-14 KL: 16:10:18 URL: http://sih.blogg.se/
isabelle:

sv: haha nja, tror det beror lite på bäraren också, eftersom den ljusblåa fjällisen + söndertupperat gult hår har blivit som en stämpel för fjortisar.. men det är ju knappast så du ser ut :')



SKRIVET DEN: 2010-10-14 KL: 18:18:32 URL: http://isabelles.nu



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: