HAPPY!
2010-10-27 / 20:01:40 / Allmänt

ÅH jag är såååå glad, ikväll när jag skulle gå in och titta min mail så ser jag att jag har 4 meddelande i inkorgen.
Tänker som vanligt att det är skräppost!!!
Men det var inte det, en förskola från Stockholm skrev och fråga om jag ville komma på en intervju:D SHIT alltså. jag e så glad, dem hade en plats ledig och dom maila mig, jag ska göra mitt allra bästa på intervjun!
Jag har typ aldrig varit på en riktigt intervju, eller ja i sommras när jag jobbade på ålderdomshemmet, men detta är en heltidstjänst!!

Ville bara skriva det och jag e LYCKLIG! just nu iaf:)
Håll tummarna för mig och jag hoppas allt går bra!!!


2 Kommentarer
Sandra:

åh vad kul!! :) Lycka till tjejen! det där fixar du! :)



SKRIVET DEN: 2010-10-27 KL: 22:26:53 URL: http://sandraaskonius.blogg.se/
Kjelle:

Kanon, vad roligt för dig, lycka till ;-)



SKRIVET DEN: 2010-10-28 KL: 17:38:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: