Grattis Syster <3
2010-10-17 / 13:20:32 / Allmänt

Grattis på födelsedagen Syster, hoppas du får världens bästa dag, och att mamma,pappa och brorsan firar dig rejält!:)

Igår kom iaf Mia hit, hon hade med sig naturgodis och vin, så vi satt och snackade och drack, sen kom hennes kille och hämta oss vid halv 9 och skjussade oss till bion, vi såg Himlen är oskyldigt blå, jag tyckte den var sådär, ganska seg, så om jag fick välja själv hade jag nog laddat ner den istället!
Men hade en jättemysig kväll iaf:)

Har nyss pratat med syster och mamma, avis på att dom är där nere, hade varit kul om jag var med så man hade varit hela familjen, men dom pengarna har man absolut inte nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

Idag ska jag bara ta det lungt typ inte göra nånting!


Grattis igen syster, jag älskar dig !! <3

2 Kommentarer
Johan myrgren:

jäklar vad snygg du har blivit marielle..



SKRIVET DEN: 2010-10-17 KL: 20:53:23
marielle:

Haha, tack Johan:)



SKRIVET DEN: 2010-10-17 KL: 22:47:26 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: