Fredagsmys!
2010-10-15 / 13:03:59 / Allmänt

Hej :)

Idag är det fredag, veckorna rullar bara iväg, är sugen på att gå ut ikväll men jag tror det blir en hemmakväll istället!
Ja så får det nog bli, imorgonbitti åker mor&far till Malta, så jag får vara ensam för mig själv 2 veckor ungefär, ska bli skönt!
Nästa helg blir det party och middag här hemma hos mig, ser jag framemot mycket!

saknar min älskling gör jag också, gått över 1 vecka sen vi sågs nu.
Shit alltså , usch:( 42 dagar tills vi ses också, evighet verkligen!

Har slängt iväg ett mail till en brud i Sthlm som är lika gammal som mig som bor i 3a som hyr ut!
Vore nice om hon svarade, så man har någonstans där man vet att man kan bo, från början iaf:)

Hoppas ni får en sköön helg!

Hörs :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: