förvirrad!
2010-10-12 / 21:13:29 / Allmänt

ahhh, känner mig riktigt förvirrad helt ärligt..
ibland vet jag inte riktigt var jag har mig själv, samt vissa av mina vänner.
och om jag duger ens till vissa.
Är sjukt less på att det ska vara så.

Är glad över att jag har min bästa Therese som stöttar mig i allt det jag gör och finns till.
och är glad över att jag har mina fina syskon, min finaste pojkvän.

Nog om det!

Nästa fredag blire party och middag här hemma med massa folk, ska bli jätteroligt, jag längtar!!!!
och träffa bästa Sandra som var så längesen:D! och alla andra fina tjejer som Mia, Mimmi mfl:)

Nu ska jag se på mitt favoritprogram " Elvis i glada hudik" fyfan så underbara människor.
Skulle lätt kunna jobba med dem som har downs syndrom! vilket underbart jobb, ärligt talat:)?

Hoppas ni mår bra fina läsare:)

pussss


fin tjejerna och jag :) !!

7 Kommentarer
Amanda:

Svar: Jag vet sminket är as bra, drygt som fan. Men deras make-uper. Du såg ju min. Ser fördjävligt ut! Haha



SKRIVET DEN: 2010-10-12 KL: 22:13:49 URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se
Amanda:

Svar: Ja, riktigt finna faktiskt.

Tråkigt att man inte ser hur det ser ut på riktigt :)

Ja, det suger as hårt. Men det är väl typiskt, bara för att det finns en make-up store här i stan :P HAha



SKRIVET DEN: 2010-10-12 KL: 22:25:35 URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se
therese.:

finns alltid här för dig min vän. <3



SKRIVET DEN: 2010-10-12 KL: 23:46:23
sandra g:

Åh gumman du är bäst!! <3



SKRIVET DEN: 2010-10-13 KL: 21:13:38
marielle:

du är Sandra, saknar dig super mycket!!!! Kan vi ses något i helgen om du inte ska till stugan:)? hihi annars början på nästa vecka? <3



SKRIVET DEN: 2010-10-13 KL: 21:19:19 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
sandra göransson:

ja det kan vi! :D jag hör av mig imorgon om vi åker iväg eller inte, men annars så träffas vi i början av nästa vecka :D <3<3



SKRIVET DEN: 2010-10-14 KL: 14:26:14
marielle:

Jaaa gör det:D Det snöar as mycket i Umeå haha, vräker typ ner, sjukt egentligen? haha!

Det blir bra gumman<3 puss



SKRIVET DEN: 2010-10-14 KL: 15:07:30 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: