dimma & jobb!
2010-10-08 / 11:29:53 / Allmänt

Är det lite dimma idag eller? frågan är om jag kommer se något nu när jag cyklar till jobbet,
kanske kör in i ett träd eller något? haha..
Har nog inte sett sån här dimma förut tror jag:P

Börjar om en halvtimme och jobbar till 16:30.
Ska se idol ikväll, så om någon har tråkigt får ni gärna komma hit och titta med mig hehe(:

Imorgonbitti vid 8-9 tiden åker jag med familjen Kempe till Ikea, skitkul att jag ska få följa med Therese:D
Jag tänkte köpa några ramar tror jag eftersom jag framkallat så mycket bilder.
Kanske hittar något annat roligt :)

Vi hörs när jag kommer hem sen efter jobbet!
Hoppas ni får en bra dag allihopa!

puss


bjuder på en gammal bild!
gilla mitt hår där :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: