4e oktober
2010-10-04 / 16:04:03 / Allmänt

Hejsan bloggen!

Idag har jag och min underbara kille varit tillsammans i 1 år och 6 månader, gud så underbart!
Jag älskar dig så mycket Mathias, vad vore jag utan dig? .. vill inte ens tänka tanken!
Du är mitt allt

Älsklingen åkte nyss hem, vi har myst och tittat på film idag, usch för detta höstväder! brrr..
Har även bokat biljett ner till Sthlm den 9e dec när jag och älsklingen ska gå på Idol finalen den 10e.
172 :- med X2000 , vad tycks? fyfan vad billigt:P haha. 06:00 åker jag och är framme 11:00! svin nice.

Fick nyss ett samtal från förskolan som jag är på, skulle egentligen börjar 13:30, men ska få börja 07:45 istället och vet dock inte när jag slutar, men ska bli skönt att få jobba lite!

Igår så städade jag och Mathias hela mitt rum, slänge saker och möblerade om lite! As nice blev det =)

ne nu ska jag gå ner och hänga upp min feta tvätt !
Hörs!




3 Kommentarer
Anneli:

Grattis till 1 år och 6 månader.

Kul att du haft en bra helg trots halvtrist väder och städning av ditt rum.

Må så gott på dagis i morgon.



SKRIVET DEN: 2010-10-04 KL: 21:05:55
marielle:

Tack så mycket Anneli!:)

Hoppas du får en bra dag imorgon!



SKRIVET DEN: 2010-10-04 KL: 21:31:33 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
josephine:

sv: härligt :D jag driver eget hunddagis :D gillar du hundar ?

Ja min helg var great :D kram



SKRIVET DEN: 2010-10-05 KL: 15:07:23 URL: http://stjupid.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: